Whitepaper
Hoe je het rendement van trainingen verhoogt
Organisaties die een investering doen in een trainingsprogramma kijken goed naar de ‘return on investment’. Zij vinden niet alleen de ontwikkeling van medewerkers belangrijk, zij vragen zich ook af of deze ontwikkeling uiteindelijk bijdraagt van toegevoegde waarde is voor de klant, bewoner, patiënt of gebruiker waar de organisatie voor werkt. Een goede koppeling tussen de leerdoelstellingen van het programma en de organisatiedoelstellingen is daarom essentieel.
Hoe zorg je voor een effectief programma waarin medewerkers praktijkgericht leren, met oog voor de business of klant? Wat is de kern van Lerend Werken en hoe richt je een 70-20-10 leerconcept in?
In dit GRATIS whitepaper lees je o.a.:
✅ Waarom werken (bijna) belangrijker is training;
✅ Wat de belangrijkste vaardigheid voor de toekomst is;
✅ Hoe Lerend Werken het rendement van trainingen verhoogt;
✅ Tips uit de praktijk: een klantcasus hoe TNO Lerend Werken heeft ingevoerd.
Wil je meer weten over Lerend Werken en het belang hiervan voor de groei van de business?
Ontvang de gratis download